kunst van tatoeages met beeld ontwerpen skull tattoo

Ontwerpen Skull Tattoo 1Persoonlijk ben ik het niet vinden van een tatoeage van een schedel naar mijn smaak. Echter, er zijn zoveel soorten van tatoeages schedel, en design, dat lijkt, sommige mensen doen ze graag! Kwam ik een schilderij van de schedel met een vreemd uitziende Googly, cartoon ogen, en schedels met niets dan leegte in de kassen. Sommige zijn omringd door wijngaarden en doornen (met banners geschreven woorden onder de schedel). De meeste lijken te zijn omgeven door vuur, alsof de schedel kwam uit de brand (Nicholas Cage in Ghost Rider Think!).Ontwerpen Skull Tattoo 2 Sommigen geloven dat de schedel tatoeages vertegenwoordigen een negatieve connotatie, zoals angst voor het onbekende, of een toekomst vol onzekerheid. Dit heeft ook gesuggereerd dat het een poging is om vervoerders te beschermen tegen de dood schedel tatoeage. Ik heb een theorie zelf, komt uit een ervaring met een schedel tatoeage toonder. Haar geloof is dichter bij een eenvoudige verklaring: "Mess with me of wat ik ben en je bent dood!" Oke, dus misschien sommige deskundigen hebben opgeroepen het negeren van de onderliggende intimidatie factor. Maar echter, lijkt er worden honderden - zo niet duizenden - van tatoeage ideeën in de boeken van de vele tattoo shops kunnen klanten afmelden voor. Veel tattoo schedel viel ook samen met de beschrijving van de Grim Reaper - een wezen aan de zielen van de doden te verzamelen, en met de diepte van de ziel in het hiernamaals. Funny over de Grim Reaper, though. Ontwerpen Skull Tattoo 3Dit kan worden beschouwd als dragers van de dood, of het kwaad in sommige opzichten, maar - als de oude verhalen enige waarheid - de Grim Reaper is bedoeld om neutraal te houden tussen goed en kwaad. Een collega van mij Motorfietsen hebben een tatoeage van de Grim Reaper. Heeft een schedel gezicht, geen ogen, maar een zeer boeiende leer op zijn gezicht. In de halve maan (gebogen knifelike bekend instrument om tarwe oogsten - vandaar, de Grim Reaper), hij heeft een datum van 6-14-89. Deze datum brengt een heel gevoelig betekenis voor hem. Dat was de dag zijn kindertijd beste vriend gaf aan de verwondingen die hij heeft geleden in een motorongeluk. Dus, voordat ik te veroordelend ben over de (wat ik soms gruwelijke) schedel tattoo, ik zal altijd moeten beseffen dat er een reden en een verhaal achter elke tatoeage. Ik weet zeker dat er veel mensen in deze wereld voor wie een fee tatoeage obscene (en ik heb verteld dat vóór), dus ik echt niet mag stenen gooien als het gaat om de preferentiële idealen voor tattoo design!.

Ontwerpen Skull Tattoo 4Ontwerpen Skull Tattoo 5
Ontwerpen Skull Tattoo 6
Ontwerpen Skull Tattoo 7
Ontwerpen Skull Tattoo 8
Ontwerpen Skull Tattoo 9

Ontwerpen Skull Tattoo